Buscar

Taller ‘Marketing de Guerrilla’ – 20 de novembre

Taller ‘Marketing de Guerrilla’ – 20 de novembre
Comercio

El proper 20 de novembre tindrem el taller ‘Màrqueting de Guerrilla. Tècniques de creativitat aplicades a l’estratègia comercial ‘. Ací tens tota la informació per apuntar-te, t’esperem!

Per què el màrqueting convencional no ven? Com a reacció a la decadència aparent del màrqueting tradicional i l’efecte bumerang en el mercat, sorgeix el màrqueting de guerrilla on s’imposa la creativitat, la imaginació i l’efecte sorpresa al client, transformant la comunicació impersonal i unidireccional dels mitjans tradicionals per una comunicació dialogant, propera i vivencial.

És un màrqueting que s’adapta a la situació que viu el comerciant, per ser accions de baix pressupost i centrat en un públic objectiu molt segmentat.

OBJECTIU

L’objectiu d’aquest taller és dotar al comerç dels instruments, tècniques i referències pràctiques d’èxit, que li permeten dissenyar i activar el seu pla de màrqueting de baix pressupost i elevat impacte en els resultats comercials, gràcies a potenciar la seva creativitat. Informació sobre l’impacte entre els assistents. S’obtenen perspectives gens convencionals. L’aplicació de tècniques de creativitat aporten una mirada fresca, sense condicionaments, i que intenten trencar amb la miopia del comerciants.

DESTINATARIS

Comerços, xiceotetes empreses i autònoms.

PROGRAMA I METODOLOGIA

En el desenvolupament del taller es combinaran les següents metodologies de treball:

1. Aplicació de tècniques individuals i grupals per potenciar la creativitat, i ampliar els seus punts de vista, dotar-los de noves percepcions:

Brainstorming: tempesta d’idees per incentivar la inspiració de promocions originals i impactants.

GoogleStorming: variant del brainstorming, que correspon amb una senzilla tècnica de recerca d’inspiració amb cercadors en línia.

Estimulació aleatòria, lliure associació i connexions forçades: ideal per a la generació de nous productes o millorar els productes / serveis existents.

2. Casos d’èxit de màrqueting de guerrilla a comerciants.

Es requereix paper, bolígraf, internet a l’aula i molta imaginació.

RESSENYA CURRICULAR DEL DOCENT: Vanesa Pérez Orengo

Llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat. Màster Predoctoral en Màrqueting i investigació de mercats. Fundadora i gerent de Fidecu Estudis de Mercat SL. Va gaudir compartint tècniques de Creativitat aplicada al Pla de Màrqueting amb els participants del Programa d’Emprenedoria Juvenil del curs 2016-2017 organitzat per Divalterra i Cambra de Comerç de València. Van aprendre amb el màrqueting de guerrilla la importància d’impactar en el client per obtenir una resposta eficaç als seus esforços comercials. De la mateixa manera, participants-emprenedors de Certificats de Professionalitat de Creació i Consolidació d’Empreses impartit en Escola de Negocis Lluís Vives i Florida Centre de Formació durant l’any 2015-2016.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb